All That Recorder v1.8
 
یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد
بزرگترين پايگاه دانلود بازى ها,نرم افزار ها,پوسته ها,عکس ها , کتاب های الکترونیکی (pdf)و برنامه ها براى موبايل هاى آندرويدى و بسيارى ديگر از يوجى آندرويد با لينک مستقيم به همراه عـکس, توضيحات کامل و بررسی ها

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

All That Recorder ابزاری برای ضبط صدا با کیفیت بالا می باشد . این اپلیکیشن که برای فرمت MP3 بهینه شده است می تواند به صداهای ذخیره شده را به صورت فشرده در آورده تا ضمن بالا نگاه داشتن کیفیت از حجم خروجی آنها بکاهد . شما می توانید تنظیمات کیفیت ذخیره سازی را به صورت سفارشی و متناسب با نیاز خود تغییر دهید . ایست و مویتورینگ ضبط برای شروع خودکار از دیگر امکاناتی است که All That Recorder در اختیار شما قرار می دهد .

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبانی از فرمت های ۳GP, WAV, OGG, MP3  ، امکان افزودن ویجت به دسکتاپ ، ضبط بدون محدودیت زمانی ، انجام فرایند ضبط صدا در پشت زمینه و تایمر برای قطع کردن خودکار اشاره نمود .

 

hajm حجم :  ۶۸۰ کیلوبایت

3idrdwb8e74fqv9ptn6s.jpgدانلود با لینک مستقیم

3idrdwb8e74fqv9ptn6s.jpgدانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 

 

 


اشترک گذاری این مطلب ...

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من آن شمعم که با سوز دل خویش, فروزان میکنم ویرانه ای را, اگر خواهم که خاموشی گزینم, پریشان می کنم کاشانه ای را , سلام دوست عزيزم., به وبلاگ خود خوش آمديد,خواهش ميکنم در نظر سنجى شرکت کن.
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان: یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد و آدرس: www.ugandroid.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد, موفق باشید.